Saturday, September 8, 2007

Mitos 72 Jin Solomon


Siapakah jin-jin yang dimaksudkan dan apakah keistimewaan yang ada pada setiap dari mereka? Pengkaji dan ahli sihir dari barat menceritakan rupabentuk, tugas dan keistimewaan jin-jin tersebut. Adakah perkara ini mitos atau benar? Adakah buku 'Mitos 72 Jin Solomon' akan mendang kntroversi?

Team PSI akan mengulas lebih lanjut di dalam buku bertajuk 'Kupasan 72 Jin Solomon'.


Untuk dapatkan buku ni, hubungi Jamie Surina:
0162435330
Reference:http://www.seekers-malaysia.com/?p=1045



Hari ni aku menerima Pos Laju dari cik Jamie Surina, penulis buku Mitos 72 Jin Solomon nih. Actually aku da request buku ni lebih kurang 2 minggu lepas dari dia. Waktu tu aku terbaca mengenai kisah mistik waktu dia dalam proses menghasilkan buku ni. Jadi aku tertarik la utk tau lebih lanjut mengenai isi buku ni.
Aku akui la selama ni aku tak pernah alami perkara-perkara yang misteri ni, ataupun melangkah masuk ke dalam alam yang tersembunyi dari pandangan mata kasar manusia ni. Tapi aku percaya yang benda-benda ghaib ni wujud. So lepas aku baca statement cik Surina ni dlm slh satu media massa, aku pun cuba lah hubungi dia utk dptkan buku ni dan akhirnya buku ni dah pun ada kat tangan aku.
Waktu aku menulis dlm blog nih, aku baru aje baca mengenai perwatakan 4 (Bael, Agares, Vassago & Samigina) dari pada 72 jin yang terdapat dalam buku ni. Buku ni lebih pada menceritakan tentang perwatakan dan sifat jin-jin ni. Mungkin detailnyer akan ditulis dalam 'Kupasan 72 Jin Solomon'. Aku boleh rate buku ni 4 bintang dari 5. Kalau korang berminat, korang leh la dapatkan dari cik Surina ni sendiri orait.

1 comment:

Deenazz said...

zali nak pinjam bleh.. xnak beli... jimat duit.. he he he