Wednesday, September 5, 2007

Apa kah goblok?

Goblok ni klu ikut bahasa indon, maknanya BODOH, tapi aku buat bukan la sebab maksudnyer bodoh (wlupun nama blog aku ni seakan2 goblok gak). Aku buat ni lebih kepada GO-BLOG setelah mendapat idea dari Dewa Dalca & Tukang Karut waktu kitorang breakfast pagi tadi. Sedikit sebanyak perkataan BODOH ni ada la related dgn terciptanyer idea utk nama blog nih. Kisah kawan kepada kawan aku ni yg diperbodoh2kan oleh boiprennyer. Kisah tu akan aku masukkan dlm entry yang berikut2nyer, tapi ntah la biler,hehehehe. Pesanan penaja:

  • Tergoda tak apa
  • Tertipu tak apa
  • Jangan sampai TERBODOH


Powered by ScribeFire.

3 comments:

Normala said...

CikSukaSuka.. harap kite semua akan lebih wiser..dan saling ingat mengingati sesama kite.

chucky said...

hihihi,hidup jawa sokmo

Tanpa Nama said...

Muhehehehehe, kau suka mala, aku pun suka, kem salam kat kawan kau tu, suruh dia berpk dgn lbh bijak.