Tuesday, November 20, 2007

Arbok di T**** ***u

Malam tadi aku buat keje giler,dok merayau kat S**** *****i dari malam spi ke pagi, dan aku dok merayau sampai ke T**** ***u, aku kira2 lebih kurang pkl 4.00am masa tu,maka aku singgah la kat 1 stesyen minyak,biler aku nak blah dari situ, aku terperasan la 3 arbok ni dok usha aku, huhuhuh seram wooooo, badan sorang2 kalah badan aku. Siap lambai2 plak kat aku tu, fuhh sungguh c***ka arbok2 ni. cari pelanggan kat daerah yang aku kira terpencil. Takut aku, kalau diorang tiber2 dtg kat kete aku. Aku standby lock pintu awal2, pastu blah cepat2 dari situ, tapi yang aku perasannyer diorang g toilet kat stesyen minyak tu, diorang msk toilet pompuan,hmmmmm,dia tak tau ke dia tu arbok,patut dia kene cari la toilet yg ada simbol gabungan lelaki dan perempuan,heheheeh

2 comments:

idasazliana said...

Alaaaa...lenkali, tinggalkan la phone number... diorg nak berkenalan tu...hehehe

chucky said...

aku rase derang takut kene rape kalu masuk tandas lelaki kot
wkakakakakaaa