Saturday, March 15, 2008

Hentian ini..

Jam sekarang pukul 11:32 kat taskbar mac aku:


Lokasi aku sekarang Surau Alhidayah Hentian Puduraya:


Aktiviti aku skrg, tgh update all my virtual machine:
Mana aku dapat internet connectivity, aku tak kata aku curi2 hack into someone else wireless network, aku tumpang org yg tak secure kan network diorang :p :
And almost forgot, this is the look of my machine now :

Apple in black suit, but still the white looks gorgeous..

Actually aku tgh tunggu bas aku blk jb nih, lama sangat lagi,pukul 1.30, so aku menghabiskan la masa aku membuat benda2 nih...and tomorrow aku amik cuti sampai hari selasa utk settle kan 2,3 benda kat johor. Marriage preparations,kekkekekee...

2 comments:

helomynameisjaye said...

kaadddddddd...

Shh said...

jalan menuju kebaikan insyAllah akan dimudahkan...